کفپوش اپوکسی پشت بام

توسط محمد کمالی
11/3/2021 12:01:34 AM
4 دیدگاه
پشت بام یکی از مهم ترین بخش های ساختمان به حساب می آید؛ به همین علت نیاز است تا از بهترین مصالح برای ساخت و ساز آن بهره برد. در گذشته استفاده از ایزوگام برای جلوگیری از نفوذ آب و... به بخشی داخلی ساختمان بهره برده می شد ولی امروزه استفاده از مصالح دیگر رواج پیدا کرده است.
از مهم ترین و بهترین این مصالح می توانیم به کفپوش های اپوکسی اشاره داشته باشیم. کفپوش اپوکسی پشت بام دارای ویژگی های مختلفی بوده و می تواند زمینه را برای کم کردن هزینه های موجود فراهم کند. در ادامه مطلب قصد داریم تا ویژگی های این کفپوش را با شما به اشتراک بگذاریم و در انتها نکات مهمی را درباره اجرا و قیمت بگوییم. پس تا انتهای این مطلب دنبال کننده ما باشید. 
 
کفپوش اپوکسی پشت بام

چرا از کفپوش اپوکسی در پشت بام ها استفاده می شود؟

دلایل مختلفی وجود دارند که باعث شده اند استفاده از انواع کفپوش اپوکسی در پشت بام ساختمان ها رواج پیدا کند. هر کدام از این دلایل اهمیت خاص خودشان را دارند و هر یک به نحوی می توانند رضایت افراد را به دست آورند. از ویژگی های برتری که می توانید در این کفپوش ها مشاهده کنید، گزینه های زیر در بین مهم ترین آن ها جای داده می شوند:
  • این کفپوش ها می توانند در برابر سایش و انواع ضربات از خود مقاومت نشان دهند
  • قابلیت شستشو دارند؛ این بدان معناست که اگر بارندگی صورت گرفت، هیچگونه نفوذ آبی را شاهد نخواهید بود
  • از عمر طولانی برخوردار هستند و نیازی نیست تا به صورت دوره ای یا فصلی نسبت به تعویض آن اقدام کنید
  • مقاومت مکانیکی که می توانید از این کفپوش های اپوکسی شاهد باشید، بسیار بالا است
  • نه تنها آب بلکه سایر مایعات نیز از این کفپوش ها عبور نمی کنند
  • از دیگر خاصیت هایی که می توانیم از کفپوش اپوکسی پشت بام شاهد باشیم، شامل آنتی باکتریال، ضد میکروبی و سایر آلودگی ها است
  • طرح هایی که این دسته از کفپوش ها به خود اختصاص داده اند، بسیار گسترده بوده و می توانند نظر هر سلیقه و مخاطبی را به خود جذب کنند
  • همچنین علاوه بر طرح های متنوع، شاهد رنگ بندی گوناگون نیز خواهید بود.
چرا از کفپوش اپوکسی در پشت بام ها استفاده می شود؟

زیبایی ساختمان همراه با کفپوش های اپوکسی

زیبایی یکی از پارامترهای مهم برای هر ساختمانی به حساب می آید. اگر می خواهید به این ویژگی دست پیدا کنید، می توانید از مصالح و پیشنهادات مختلفی استقبال کنید. استفاده از کفپوش های اپوکسی در بین ایده آل ترین پیشنهادات جای می گیرد.
کفپوش ها اپوکسی به دلیل طرح و رنگ های متنوعی که دارند، می توانند در زیبایی ساختمان شما تاثیر بسزایی داشته باشند. شما علاوه بر اینکه می توانید از طرح های آماده استفاده کنید، بلکه این قابلیت را خواهید داشت تا طرح های سفارشی را بر روی پشت بام ساختمان خود پیاده سازی کنید. انتخاب با خود شما خواهد بود. 
 
زیبایی ساختمان همراه با کفپوش های اپوکسی

قیمت کفپوش اپوکسی چقدر است؟

یکی از مهم ترین مواردی که در رابطه با این کفپوش ها از اهمیت بالایی برخوردار بوده، قیمت است. عوامل مختلفی وجود دارند که می توانند بر روی قیمت این کفپوش ها تاثیرگذار باشند. از مهم ترین متغیرها می توانیم به ابعاد و ضخامت اشاره داشته باشیم.
هر چقدر ابعاد و ضخامت کفپوش ها بیشتر باشند، به همان اندازه نیز قیمت نهایی افزایش پیدا خواهد کرد. البته تنها این موارد در قیمت نهایی تاثیرگذار نخواهند بود و گزینه های دیگری نیز وجود دارند. طرح و رنگ در بین این موارد جای داده می شوند. 
 
قیمت کفپوش اپوکسی چقدر است؟
 

اجرای کفپوش اپوکسی پشت بام

برای اجرای کفپوش ها نیاز است تا مراحل مختلفی توسط متخصص و نیروهای کار، پشت سر گذاشته شوند. از جمله این مراحل می توانیم به گزینه های زیر اشاره کنیم:
  • پاک کردن گرد و غبار
  • اجرای مرحله پرایمر
  • عیب یابی و پر کردن درزهای موجود
  • اجرای لایه میانی
  • عیب یابی و برطرف کردن درزهای موجود
  • اجرای لایه نهایی
 

کاربردهای کفپوش اپوکسی در پشت بام

تمامی ساختمان ها دارای پشت بام هستند. فرقی ندارد ساختمان شما چه کاربرد و استفاده ای دارد. شما می توانید بر اساس سلیقه و یا نیاز خود اقدام به اجرای این کفپوش ها کنید. از انواع ساختمان ها می توانیم به اداری، تجاری و در نهایت مسکونی اشاره داشته باشیم. 
 
کاربردهای کفپوش اپوکسی در پشت بام

سخن آخر

در این مطلب سعی کردیم تا به بررسی کفپوش اپوکسی پشت بام بپردازیم. این کفپوش ها توانسته اند ویژگی های مختلفی را با خود به همراه داشته باشند. در این مطلب سعی کردیم تا به بررسی مهم ترین این مزیت ها بپردازیم.
سپس به عواملی پرداختیم که می توانند بر روی قیمت این کفپوش ها اثر خود را بگذارند. در نهایت شما را با مراحل اجرای این کفپوش ها آشنا کردیم. در نهایت باید بگوییم که اگر می خواهید از یک پشت بام زیبا بهره ببرید و عوامل و شرایط آب و هوایی بر روی آن تاثیر نگذارد، استفاده از انواع کفپوش های اپوکسی پیشنهاد می شود. این کفپوش ها را می توانید از مجموعه زوملن خریداری کنید.
 

دیدگاه ها

یک دیدگاه بنویسید

مطالب مرتبط

خبرنامه

عضو خبرنامه شوید

آخرین دیدگاه ها

  • در تمام سایت های ایرانی بهترین سایتی است که فضای رقابتی برای قیمت محصولات ایجاد کرده است
    3 دقیقه پیش
    در بخش اپوکسی